نمایش آواز کلاویه

اخبار هنری

آلبوم «رو» رونمایی شد

شنبه, ۵ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۸:۵۸ ب.ظ
آلبوم «رو» رونمایی شد
پنجم اردیبهشت 1394

 به گزارش موسیقی موج , رونمایی از آلبوم «رو» کاری از گروه «ژاو» با آهنگ سازی سیاوش کامکار در روز پنجشنبه سوم اردیبهشت ماه در شهر کتاب فرشته برگزار شد.

در ابتدای مراسم "امیر ناصر رنجبر" و "مرتضی مومنیان" به اجرای دونوازی کمانچه و تنبک و سپس آقای مهدوی به ایراد سخنرانی و نقد و برسی آلبوم "رو" پرداختند. 

در ادامه سیاوش کامکار و مرتضی مومنیان برای اجرای یکی از قطعات حاضر شدند. پیش از اجرا سیاوش کامکار درباره دلیل انتخاب نام ژاو برای این گروه گفت : "ژاو"  به معنی خالص و چکیده است. زیرا اعضای گروه, دوستان خالص و چکیده ای برای من هستند که در زمینه موسیقی فعالیت دارند.

همچنین سیاوش کامکار درباره نامگذاری یکی از قطعات به نام سکنجبین گفت : "سکنجبین بخاطر شیرینی آن انتخاب است. شیرینی روزهایی که استاد عزیزم آقای اردوان کامکار سلامتی دوباره شان را بدست بیاورند."

"احسان امامی" نوازنده عود افزود : "سیاست کاری ما بر اساس ساز نوازی است . 

در انتها سیاوش کامکار درباره این که چرا آلبوم با نام "رو" اسم گذاری شده است ,افزود : "در دوره سربازی برای جابجایی گروهان از "بدو"، "رو" استفاده می کنند. "بدو" برای آماده کردن گروه برای حرکت و "رو" برای حرکت گروهان است.

حرکت و تلاشی که در این چند ساله کردیم "بدو" بود و و حاصل آن همین آلبومی است که برای ما همان مفهوم  "رو" داشت. در این آلبوم سعی کردیم نکات فنی را در حد توانایی خودمان رعایت کنیم.

 

سعید رسول نیا - موسیقی موج

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۰۵
سعید رسول نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی