نمایش آواز کلاویه

اخبار هنری

انیمیشن «شکرستان» به جشنواره عمار می‌رود

يكشنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۶، ۰۶:۳۰ ب.ظ

مرکز پویانمایی صبا با چهار مجموعه انیمیشن در هشتمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار حضور پیدا می‌کند.
بنابرین گزارش، نخستین اثر این مرکز برای شرکت در هشتمین جشنواره عمار، مجموعه پویانمایی «نظر شما چیه» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمدرضا عابدی است.

این مجموعه پویانمایی که سال گذشته و در ۲۶ قسمت چهار قسمت چهار دقیقه‌ای ساخته شده، به صورت غیرمستقیم، برخی از آموزش‌های کاربردی و لازم را به کودکان ارائه می‌دهد.

بر اساس این گزارش، دومین مجموعه پویانمایی این مرکز برای حضور در جشنواره عمار، «ماهی بادکنکی» نام دارد که در ۹۰ قسمت ۱۰ دقیقه‌ای و به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سلما افکاری ساخته شده است. این مجموعه پویانمایی نیز در حوزه آموزش تولید شده و در آن، آموزش‌هایی در حوزه‌های اجتماعی و شهری به کودکان منتقل می‌شود.

سومین مجموعه پویانمایی مرکز پویانمایی صبا برای شرکت در هشتمین جشنواره عمار «گزارش‌های اوتی» نام دارد که در در ۱۰۰ قسمت ۲ دقیقه‌ای تولید شده است، این اثر درباره مسئله اقتصاد مقاومتی ساخته شده و علیرضا گلپایگانی، تهیه کنندگی و علی درخشی، کارگردانی آن را برعهده دارند.

بر اساس این گزارش، مجموعه پویانمایی «شکرستان» آخرین کاری است که مرکز پویانمایی صبا برای جشنواره عمار درنظر گرفته است. موضوع این مجموعه نیز درباره اقتصاد مقاومتی بوده و در ۳۲ قسمت ۲ دقیقه‌ای به تهیه‌کنندگی جواد فراهانی و کارگردانی علی سپهری ساخته شده است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی