نمایش آواز کلاویه

اخبار هنری

ربکا فرگوسن بازیگر فیلم «ماموریت غیرممکن: ملت سرکش» و«دختری در قطار» در حال گفتگو است تا به گروه بازیگران فیلم زندگی رولد دال ملحق شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، در حالی بازیگر «ماموریت غیرممکن» برای ایفای نقش همسر رولد دال انتخاب شده که هیو بونوویل پیش از این برای بازی در این فیلم معرفی و گفته شد در نقش رولد دال بازی می‌کند.

جان هی نیز برای کارگردانی فیلم انتخاب شده است. این فیلم درباره رابطه رولد دال و پاتریشیا نیل بازیگر برنده جایزه اسکار است.

گولد کرست فیلمز یک کمپانی بریتانیایی است که این فیلم توسط آن ساخته می‌شود. این کمپانی که مسئولیت فروش جهانی فیلم را نیز برعهده دارد، نخستین بار این پروژه را در جشنواره فیلم کن امسال معرفی کرد.

فیلمنامه این فیلم توسط جان هی و با همکاری دیوید لوگان و برمبنای رمان «یک زندگی ناآرام» نوشته مایکل شرر نوشته شده است.

این دو در همکاری قبلی خود درام تلویزیونی «کریسمس گم شده» را ساخته بودند که برنده جایزه امی شد.

داستان این فیلم در دهه ۱۹۶۰ و بین نیویورک، انگستان و لس‌آنجلس می‌گذرد. فیلم بر تلاش‌های دال برای نوشتن برخی از مهمترین کتاب‌هایش تمرکز دارد و این همان مقطعی است که نیل نیز برای بازی در فیلم «هاد» در کنار پل نیومن برنده اسکار می‌شود.

این فیلم اطراف لندن فیلمبرداری می‌شود و عکاسی رسمی برای شروع فیلم در اواخر ژاویه ۲۰۱۸ آغاز می شود.

گولد کرست سازنده «قتل در قطار اکسپرس شرق» است.

جان هی کارگردان فیلم از آن به عنوان اثری چند لایه، فلسفی و در کل یک داستان عاشقانه یاد کرد.

ربکا فرگوسن بازیگر ۳۲ ساله سوئدی از ۱۹۹۹ تاکنون به عنوان بازیگر فعالیت دارد. از فیلم‌های معروف او می‌توان به بازی در فیلم «هرکول» و «مأموریت غیرممکن ۵» اشاره کرد. این بازیگر برای بازی در نقش الیزبت وودوایل در فیلم «ملکه سفید» در سال ۲۰۱۳ نامزد جایزه گلدن گلوب شد.

رولد دال نویسنده مطرح ادبیات کودک از بریتانیا آثاری چون «جیمز و هلوی غول‌ پیکر» و «چارلی و کارخانه شکلات‌سازی» و «ماتیلدا» ‌ را در کارنامه دارد که بارها موضوع ساخت فیلم‌ها و نمایش‌های صحنه‌ای شده‌اند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی