نمایش آواز کلاویه

اخبار هنری

بازی Valkyria Chronicles 4 معرفی شد

دوشنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۶، ۰۸:۱۰ ب.ظ

کمپانی سگا بامداد امروز رسما بازی Valkyria Chronicles 4 را معرفی کرد که در سال ۲۰۱۸ منتشر خواهد شد.


سگا طی هفته گذشته اشاره‌های زیادی به رونمایی از نسخه جدیدی از سری Valkyria داشت و حال در جدید‌ترین اخبار بازی، این شرکت بامداد امروز رسما از بازی Valkyria Chronicles 4 رونمایی کرد. Sega همچنین تایید کرده که Valkyria Chronicles 4 هم در کشور‌های غربی و هم در ژاپن منتشر خواهد شد. نسخه غربی بازی فعلا تاریخ انتشار دقیقی ندارد اما قرار است در سال ۲۰۱۸ برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ منتشر شود. اما نسخه ژاپنی بازی که با نام Senjo no Valkyria 4 منتشر خواهد شد، قرار است یک فروردین ۹۷ برای PS4 و در تاریخ نامشخصی از تابستان ۲۰۱۸ نیز برای نینتندو سوییچ منتشر شود. 

وقایع بازی Valkyria Chronicles 4 همزمان با اتفاقات نسخه اصلی این سری یعنی Valkyria Chronicles جریان دارند. با این حال در این نسخه، شاهد شخصیت‌های اصلی کاملا جدیدی خواهیم بود که داستان از دید آن‌ها روایت می‌شود. البته سازندگان اعلام کرده‌اند که یک DLC با نام Joint Battle with Squad 7 برای بازی منتشر خواهد شد که با تمام کردن ماموریت‌های آن، می‌توانید شخصیت‌های نسخه اصلی را هم باز کرده و از آن‌ها در بازی استفاده کنید. 

اولین نسخه از سری Valkyria Chronicles در سال ۲۰۰۸ برای پلی‌استیشن 3 منتشر شد و به لطف مکانیزم‌های گیم‌پلی جالب و مبارزات تاکتیکی و همچنین شخصیت‌های جذاب و داستانی غنی واکنش مثبت منتقدین و کاربران را در پی داشت. برای این بازی بعد‌ها دو دنباله روی PSP نیز منتشر شد و البته شاهد انتشار نسخه ریمستر قسمت اول برای پلی‌استیشن 4 و کامپیوتر نیز بودیم. حال Valkyria Chronicles 4 چهارمین نسخه از این مجموعه به شمار می‌رود که باید منتظر ماند و دید که آیا موفق خواهد شد موفقیت نسخه‌های قبلی را تکرار کند یا خیر. 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی