نمایش آواز کلاویه

اخبار هنری

سحر قریشی هم تئاتری شد

پنجشنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۶، ۰۵:۴۳ ب.ظ

در حالی که اشکان خطیبی بازیگر نقش مقابل سیامک صفری در نمایش «لامبورگینی» جایی در پروژه تازه صفری ندارد، قرار است سحر قریشی به‌جای او بازی کند.

 

این برای نخستین بار نیست که یک بازیگر فاقد وجاهت تئاتری و البته بدون داشتن سابقه آموزشی، صرفاً به‌واسطه شهرت وارد عرصه تئاتر می‌شود.

 

چند روزی است که الناز شاکردوست نیز در ایرانشهر با نمایش «گم‌و‌گور» روی صحنه تئاتر رفته است. اگرچه شاکردوست فارغ‌التحصیل «طراحی صحنه» از دانشگاه آزاد است؛ اما از زمان فارغ‌التحصیلی تاکنون فعالیتی در تئاتر نداشته است.

 

باز شدن پای غیرتئاتری‌ها به تئاتر از مباحث داغ در این حوزه بوده است. مخالفان این وضعیت شرایط ورود بازیگران غیرمتخصص و صرفاً مشهور را پروسه‌ای برای درآمدزایی یک نمایش می‌دانند. نمایش «لامبورگینی» از آثار پرفروش سال 96 تئاتر ایران بوده است.

 

با اینکه قرار است نمایش تازه سیامک صفری از 29 آبان روی صحنه رود؛ اما هنوز سامانه بلیت‌فروشی و مشخصات اجرای آن اعلام نشده است.

 

این نمایش قرار است در تماشاخانه شهرزاد اجرا شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی