نمایش آواز کلاویه

اخبار هنری



چندی پیش بود که کمپانی سونی از کنترلر‌های نیمه شفاف DualShock 4 برای کنسول پلی‌ استیشن 4 رونمایی کرد. کنترلر‌های نیمه شفاف DualShock 4 در سه رنگ آبی، قرمز و کریستالی به بازار عرضه شده‌اند که کنترلر نیمه شفاف قرمز به صورت اختصاصی از طریق فروشگاه Best Buy، کنترلر نیمه شفاف آبی به صورت اختصاصی از طریق فروشگاه Walmart و کنترلر نیمه شفاف کریستالی از طریق فروشگاه GameStop و فروشگاه EB Games از امروز برای خرید در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته‌اند.

هر چند قسمت جلویی کنترلر‌های جدید معرفی شده حالت نیمه شفاف دارند اما کمپانی سونی، قسمت پشتی کنترلرها را به صورت مات طراحی کرده است. همچنین کنترلرهای معرفی شده به غیر از ظاهر نیمه شفاف، تفاوت دیگری با کنترلرهای استاندارد کنسول PS4 ندارند.

علاوه بر این، سه کنترلر نیمه شفاف معرفی شده با قیمت‌های متفاوتی به بازار عرضه شده‌اند. کنترلر نیمه شفاف کریستالی با قیمت ۶۵ دلار در فروشگاه GameStop، کنترلر نیمه شفاف قرمز با قیمت ۶۵ دلار در فروشگاه Best Buy و کنترلر نیمه شفاف آبی با قیمت ۶۰ دلار در فروشگاه Walmart موجود شده‌اند. در پایان می‌توانید برخی از عکس‌های منتشر شده از کنترلرهای نیمه شفاف DualShock 4 برای کنسول پلی‌استیشن 4 را مشاهده کنید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۲۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی