نمایش آواز کلاویه

اخبار هنری

علی قمصری: این نشست ها تنها روزنه ی امید

سه شنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۴، ۰۶:۵۳ ب.ظ
علی قمصری: این نشست ها تنها روزنه ی امید
بیست و یکم مهر 1394

به گزارش موسیقی موج

 

چهارمین نشست«گفتمان ضرب اصول» با حضور میلاد کیایی، علی قمصری و مانی جعفرزاده روز گذشته در فرهنگسرای ارسباران برگزار شد.

 

«علی قمصری» آهنگساز و نوازنده‌ی به نام تار درباره این نشست به موسیقی موج گفت :

 

نشست گفتمان ضرب اصول برنامه خوبی بود .

همچنین با آقای مانی جعفرزاده ارتباط خوبی برقرار کردم و به نظرم صحبت هایشان جالب بود.

 

در واقع این نشست ها تنها روزنه ی امید هستند.

تنها جایی هستند که احساس میکنم نقش مفیدی می توانم داشته باشم , به این دلیل که من بیشتر بر روی صحنه ساز می زنم اما اینجا از این فرصت برای صحبت کردن استفاده میکنم .

 

قمصری ادامه داد : این که در این برنامه ها صحبت ها پیرامون خاطره گویی باشد زیادبا آن موافق نیستم.

این نشست ها باید مردم را جذب کند.

استادان باید چراغ راه ما باشند و پخته تر عمل کنند.

 

 

سرپرست ارکستر موج نو در پایان از برنامه هایش افزود : 

 

کار مشترکی با همایون شجریان در دست دارم که به زودی منتشر خواهد شد ,  تقریبآ همسو با مهمانی کوچک است.

 

همچنین تور کنسرت هایی در پیش روی داریم و اجرایی نیز در لندن دارم.

 

کتاب هارمونی موسیقی با امیر اسلامی هم در دست چاپ هست و به زودی منتشر خواهد شد.

 

مهمترین اتفاق در حال حاضر "موج نو" یک ارکستر هفتاد نفری است.

 

 

 

سعید رسول نیا - موسیقی موج


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۲۱
سعید رسول نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی