نمایش آواز کلاویه

اخبار هنری

مسابقه "هزارصدا"برگزارمی شود

يكشنبه, ۷ آبان ۱۳۹۶، ۰۶:۰۷ ب.ظ

هزارصدا

برنامه "هزارصدا" در بخش موسیقی اصیل ایرانی با گرامیداشت چهلمین روز درگذشت استاد نادر گلچین جمعه 12آبان ساعت 15در فرهنگ سرای ارسباران برگزار می‌شود.  

به گزارش روابط عمومی فرهنگ سرای ارسباران ، در این برنامه استاد کامبیز روشن‌روان به عنوان کارشناس بخش آهنگسازی و نوازندگی، سالارعقیلی به عنوان کارشناس بخش آواز و اهورا ایمان به عنوان کارشناس شعر و ترانه برروی صندلی داوران می نشینند . 
اجرای بامداد فلاحتی خواننده نام‌آشنای موسیقی ایران با همراهی سیاوش اسماعیلى(نوازنده عود و سه تار) و مهدى نظام‌دوست (نوازنده کوزه و دف) به مناسبت چهلمین روز درگذشت استاد نادر گلچین بخش دیگر این برنامه است . 
او را در این اجرا همراهی خواهند کرد. فلاحتی که یزدی و از ذاکرین شناخته شده نیز هست، همچنین قطعه‌ای را در نکوداشت ایام ماه صفر خواهد خواند.
اجرای دیگری از فلاحتی با قطعه ای به مناسبت ماه صفر، اجرای گروه "چکاد" با خوانندگی جابربرزگر و سرپرستی محمدمحسنی از آباده و ابرکوه با  قطعه "نوای کاروان " استاد گلچین به آهنگسازی استاد عباس خوشدل بخش دیگر این برنامه است .
استاد نادر گلچین سال 93 و 94 به عنوان داور مهمان ویژه برنامه هزارصدا بود.
      علاقمندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان جلفا مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر   
      با شماره های 20-22872818  تماس بگیرند. 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی