نمایش آواز کلاویه

اخبار هنری

جهانگیر الماسی بازیگر و کارگردان درباره فعالیت خود در عرصه کارگردانی تئاتر گفت: نمایشنامه ای را برای اجرا به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پیشنهاد داده ام و قصد دارم این اثر نمایشی را که بر اساس نمایشنامه «قرمز» اثر جان لوگان است، به صحنه ببرم.

 

 

وی درباره سالن مورد نظر برای اجرای این اثر نمایشی، اظهار کرد: برای اجرای نمایش «قرمز» ۲ رویکرد مدنظر دارم که در اولین رویکرد تالار وحدت برای اجرا مناسب است و در رویکرد دوم سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر مدنظر است.

 

الماسی ادامه داد: این نمایشنامه دارای ۲ نقش اصلی است ولی اتفاقات دیگری در صحنه می افتد.

 

این هنرمند درباره احتمال حضور خود به عنوان بازیگر نمایش «قرمز» یادآور شد: نمی توان به صورت همزمان این نمایش را کارگردانی و در آن بازی کرد چون باید روی کارگردانی آن متمرکز باشم.

 

وی درباره بازیگران مدنظر برای ایفای نقش در «قرمز» گفت: به دلیل نقش هایی که در نمایش «قرمز» وجود دارد، بازیگرانی که در این نمایش حضور خواهند داشت باید دارای تجربه باشند و بعد از قطعی شدن سالن، بازیگران اثر نیز قطعی و معرفی می شوند.

 

الماسی با اشاره به حضور خود در کارگاه کارگردانی و بازیگری تئاتر در شهرهای ملارد و مارلیک، بیان کرد: این کارگاه ها اتفاق بسیار خوبی است که توسط انجمن نمایش استان تهران رخ داده است و به نظر من اتفاق مبارکی است. در این کارگاه جوان های مستعدی حضور دارند که یک نمایش را هم تمرین می کنند و این تمرین ها خوب پیش می رود.

 

وی یادآور شد: احتمال دارد این اثر نمایشی را هم در تهران و کرج به صحنه ببریم.

 

منبع: مهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی