نمایش آواز کلاویه

اخبار هنری

در خبری جدید اعلام شد، بیش از شش هزار بازی در شبکه استیم تا سال جاری منتشر شده که البته هنوز یک ماه دیگر به پایان سال ۲۰۱۷ باقی مانده است. این اعداد توسط تحلیل‌گر صنعت، آقای «دانیل احمد» منتشر شد.

همان‌طور که «احمد» اشاره می‌کند، ۶۰۰۰ هزار بازی عرضه شده در سال ۲۰۱۷، تقریبا برابر با تعداد عناوین منتشر شده در شبکه استیم بین سال‌های ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۵ است. در سال ۲۰۱۶ هم بیش از ۴۲۰۰ بازی در این شبکه عرضه شد. این اعداد نشان از رشد توسعه بازی و افزایش عناوین مستقل می‌دهد.

بدون شک، بخش بزرگی از عناوین تازه منتشر شده بر روی این شبکه به لطف وجود «استیم دایرکت» است که به نوعی جایگزین «استیم گرین‌لایت» است و به سازنده این امکان را می دهد تا بدون استفاده از فرآیند تایید در استیم، تنها با پرداخت ۱۰۰ دلار بر روی فروشگاه منتشر شوند. یک مورد دیگر هم مربوط به توسعه و ساخت بازی می‌شود که امروزه با وجود منابع مختلف می‌توان بازی‌ها را راحت‌تر از قبل توسعه داد. با توجه به گزارش وب‌سایت کوتاکو، بعد از عرضه استیم دایرکت در اوایل سال جاری، بیش از هزار بازی تاکنون توسط این سرویس منتشر شده است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی