نمایش آواز کلاویه

اخبار هنری

وب‌سایت هامبل باندل به مناسبت رویداد «بلک فرایدی» نخفیفات وسیعی برای عناوین رایانه‌های شخصی تدارک دیده و هم‌چنین تا ۴۸ ساعت آینده می‌توانید بازی Brutal Legend را که هم‌اکنون از طریق فروشگاه هامبل‌باندل در دسترس است را برای همیشه به اکانت استیم خود اضافه کنید. 

 

 

همان‌طور که اشاره شد، بازی Brutal Legend در حال حاضر رایگان شده و از این سایت قابل دریافت است. این عنوان توسط استودیو «دابل‌فاین» در سال ۲۰۰۹ عرضه شده بود.

 

علاوه بر این، بخشی از مهم‌ترین تخفیفات مربوط به رویداد «بلک فرایدی» در این وب‌سایت شامل «پراجکت کارز ۲» (Project Cars 2) با قیمت ۳۶ دلار، باندل «مترو ریداکس» (Metro Redux bundle) با قیمت ۶ دلار، «استریت فایتر ۵» (Street Fighter V) با قیمت ۲۰ دلار، بازی «رزیدنت اویل ۷» (Resident Evil 7) با قیمت ۳۰ دلار و «خیزش مرگ ۴» (Dead Rising 4) با قیمت ۳۰ دلار در دسترس هستند. برای مشاهده لیست کامل این عناوین به فروشگاه هامبل مراجعه نمایید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی