نمایش آواز کلاویه

اخبار هنری

رونمایی از آلبوم علیرضا قربانی/موج گالری

يكشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۴، ۰۹:۴۵ ب.ظ
بیست و هشتم آذر 1394

به گزارش موسیقی موج

 

مراسم رونمایی از آلبوم «من عاشق چشمت شدم» به خوانندگی علیرضا قربانی روز گذشته 27  آذرماه در فروشگاه شهر کتاب مرکزی رونمایی شد.

 

در مراسم رونمایی «من عاشق چشمت شدم» عوامل این آلبوم از جمله علیرضا قربانی به عنوان خواننده، فردین خلعتبری آهنگساز و همچنین کاوه کاتب به عنوان منتشرکننده این اثر به سخنرانی پرداختند.

 

کاوه کاتب به عنوان نخستین مهمان این برنامه گفت : لحظه به لحظه تلاشهای این دوستان و رابطه دوستی و شاگردی بنده با آقای خلعتبری انگیزه ای در راستای همکاری به من داد.  

متاسفانه در تهیه این آثار به صورتcd تاخیری  ایجاد شد که موجب انتشار  آثار به صورت غیر مجاز در اینترنت گردید.

 

این موضوع کمی کار را  دشوار می کرد تا آقای خلعتبری را راضی نمایم این آثار را با کیفیت بهتر  و با جلد شکیل تر در اختیار مردم قرار دهیم.  

 

بنا به گفته ایشان این اثر شامل هشت قطعه موسیقایی است که حاوی قطعاتی که سال های قبل علیرضا قربانی در تیتراژ سریال های تلویزیونی است, می باشد. پنج قطعه آن با تنظیم جدید و اجرای ارکستر زنده است.

ایشان در پایان از آقای عابدین به عنوان مدیر استودیو صبا تشکر کردند.

 

 

به گزارش موسیقی موج , در ادامه علیرضا قربانی به عنوان خواننده اثر ضمن خوش آمدگویی و عذرخواهی به علت کمبود فضای کافی برای نشستن حضار گفت : من به دلیل استقبال مردم  و درخواست انتشار این اثر پس از  منتشر شدن آن در قالب تیتراژ سریال  قول دادم که این اثر در دست انتشار خواهد بود , اما زمان آن  را  نمی دانستم.

تا این که پس از مدت طولانی ( تقریبآ یک سال تا  یک سال و نیم پیش) اطلاع  یافتم که این آثار به صورت غیرمجاز  در  فضای مجازی پخش شده است و متاسفانه حتی در فروشگاه های مجاز نیز به فروش می رسد.

این امر موجب نا امیدی بنده گردید تا این که آقای کاتب با پیگیری های خود باعث انتشار این اثر شدند.

ایشان در پایان از کلیه عوامل این آلبوم و همچنین مخاطبان خود تشکر کرد.

 

در پایان، مراسم امضای اثر با حضور افشین یداللهی، فردین خلعتبری و علیرضا قربانی برگزار شد.

 

از جمله میهمانان حاضر در این مراسم میتوان به سروش صحت (بازیگرو کارگردان تلویزیون ), مهیارعلیزاده(آهنگساز) , کاوه عابدین(آهنگساز) , پویا سرایی (نوازنده و آهنگساز) , قاسم عابدین(صدابردار و مدیراستدیو صبا )اشاره کرد.

 

در ادامه می توانید عکس های موسیقی موج را از این مراسم مشاهده نمایید :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

سعید رسول نیا - موسیقی موج



منبع

http://mowjmusic.ir/UI/Home/ShowNews.aspx?ID=1951

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی