نمایش آواز کلاویه

اخبار هنری

حسام اینانلو : به زبان مشترکی رسیدیم

يكشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۴، ۰۹:۵۲ ب.ظ
بیست و نهم آذر 1394

گفت و گو - موسیقی موج

 

آلبوم موسیقی «رام» دونوازی پیانو و کمانچه پیمان یزدانیان و حسام اینانلو زمستان امسال توسط نشر موسیقی هرمس، منتشر و روانه بازار موسیقی می شود.به همین بهانه گفت و گوی موسیقی موج را با «حسام اینانلو» آهنگساز و نوازنده کمانچه در ادامه بخوانید :

 

*آلبوم رام چندمین کار مشترک شما با آقای یزدانیان هست؟

 

مجموعه ای را با عنوان (کنسرت دیالوگ) همراه با آقای یزدانیان آغاز کردیم .دو اجرای متفاوت طی دو سال با هم داشتیم.یکی در جشنواره فجر سال 92 و دیگری کنسرتی بود که توسط نشر موسیقی هرمس در سال 93 برگزار شد.

در واقع سی دی رام یکی از شب های کنسرت سال 93 را دربر دارد که در استودیو پالایش صدا شد و به شکل سی دی در آمد که در نیمه زمستان منتشر خواهد شد.

 

*جزییات این آلبوم به چه صورت می باشد؟

این اثر مجموعه بداهه نوازی هایی هست که طی دو سال با آقای یزدانیان داشتیم.ما به فضای مشترکی رسیدیم و در واقع ماحصل این دو سال در این سی دی گردآوری شده است.ما با هم جلسات تمرین مرتبی داشتیم و به زبان مشترکی رسیدیم.

مجموع قطعات بداهه نوازی در چهار بخش از آلبوم گنجانده شده است.بخش اول تک نوازی پیانو و در بخش های دیگر من با کمانچه و کمانچه آلتو و با ترکیبی با ساز پیانو به نوازندگی پرداخته ام.

 

 

*مشغول ضبط اثری جدید هم هستید؟

 

در حال حاضر مشغول ضبط اثری با نوازنده کنترباس هلندی با نام Tony Overwater هستم .این اثر ساخت من هست و ایشان در این اثر نوازندگی کرده اند. ترکیب صوتی آن کمانچه , کمانچه آلتو و کنترباس است. همچنین ضبط آن تمام شده و در مرحله میکس و مستر می باشد.

نشر رهگذر هفت اقلیم تهیه کننده و ناشر آن است و با فاصله از آلبوم رام منتشر می‌‌شود.

 

 

این نوازنده در پایان گفت : فعلا برنامه ای برای کنسرت ندارم.

 

 

 

سعید رسول نیا - موسیقی موج




موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۲۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی