نمایش آواز کلاویه

اخبار هنری

کامران رسول زاده به موسیقی موج گفت:

دوشنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۴، ۰۱:۱۹ ب.ظ
کامران رسول زاده به موسیقی موج گفت:
بیست و سوم آذر 1394

به گزارش موسیقی موج

 

کامران رسول زاده (شاعر و خواننده) در گفت و گویی با موسیقی موج از فعالیت های خود مطرح کرد :

 

طی چند هفته ی آینده برنامه کنسرت های من مشخص خواهد شد.

همچنین در حال پیش تولید یک آلبوم جدید شامل تصمیم گیری و اجرای فضاها و بررسی زمان تولید هستیم.

فعلآ تصمیم به نشر اثری را ندارم و فقط مجموعه ای سپید در حال آماده سازی می باشد.

 

 

این خواننده درباره برنامه های نقد شعر و ترانه گفت :

 

برنامه هایی که در شهر تهران برگزار می شوند , می توانند جلسات سازنده ای برای تشویق کسانی که علاقه به شروع کار دارند, باشد.

به نظر من نیاز به نقد جدی و آکادمیک بیشتری هست.البته تعدادی از این جلسات برگزار می شوند, اما باید فضاهای نقد افزایش پیدا کنند.

در نهایت شاید این جلسات بتوانند یک معیار خوب برای شعر امروز باشند و از این همه پراکنده کاری جلوگیری شود.

باید کارشناسان حوزه نقد با نگاه علمی , مسیر درست تری را برای شعر امروز ترسیم کنند.

 

 

رسول زاده در پایان ازهمکاری خود با خواننده های خارجی گفت :

برنامه هایی در ذهن دارم.

برای همکاری با خواننده های خارجی تا آنجا که بتوانم با مجوز رسمی این کار را انجام خواهم داد.حتمآ این کار را خواهم کرد . نمونه ای هم از این نوع همکاری را انجام داده ام.

علاقه دارم در ایران فعال باشم و دوست دارم که همکاری های بین المللی من مورد تایید قرار بگیرد.

البته این موضوع, گزینه ها را کمی سخت می کند و باید با دقت و مذاکرات بیشتر پیش رفت. اما همچنان نگاهی به اتفاقی بین المللی دارم.

 

 

 

 

سعید رسول نیا - موسیقی موج

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۲۳
سعید رسول نیا

کامران رسول زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی