نمایش آواز کلاویه

اخبار هنری

سعیدی :من فقط رهبر ارکستر گروه هستم

پنجشنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۴، ۰۱:۳۸ ب.ظ
بیست و ششم آذر 1394

به گزارش موسیقی موج

 

به تازگی خبری مبنی بر این که آرش سعیدی پس از علی منصوری رهبر ارکستر گروه بنیامین موزیک شده , منتشر گردیده است.

 

آرش سعیدی  نوازنده گیتار باس ضمن تایید این خبر به خبرنگار موسیقی موج گفت :

 

بعضی از سایت ها نوشتند که من جایگزین آقای منصوری شده ام. اما من جایگزین ایشان نشده ام.من فقط رهبر ارکستر گروه هستم.هر کسی در هر گروهی جایگاهش ممکن است تغییر پیدا کند.

من در این سالها با اکثر خواننده های ایران همکاری داشته ام. این جا به جایی و تعویض ها همیشه پیش می آید و چیز عجیبی نیست.

 

این نوازنده در ادامه افزود:

زمانی که بنیامین از امریکا برگشت , صحبت این موضوع شد. ایشان ازم خواست تا رهبر ارکستر گروه باشم و من هم پذیرفتم و فقط همین!

 

سعیدی در پاسخ به دلیل انتخاب وی به عنوان رهبر ارکستر در پایان گفت :

نیاز هست وضعیت و سبک گروه عوض شود.همه ی گروه های موسیقی باید به روز باشند.ممکن است استایل گروه قدیمی شده باشد. بینامین از من خواست گروه را آپدیت کنم و در حال حاضر مشغول تغییراتی در سبک گروه هستیم.

 

 

 

سعید رسول نیا - موسیقی موج

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۲۶
سعید رسول نیا

آرش سعیدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی